Outsourcing w każdej firmie
Decyzję o zleceniu zadań trudno podjąć małym firmom, które chcą wszystko robić same, myśląc, że w ten sposób zaoszczędzą koszty. Często jest dokładnie na odwrót: zanim przedsiębiorcy nauczą się wykonywać daną usługę, muszą poświęcić na to wiele godzin, a efekt nie jest zadowalający. W takim momencie decydując się na zlecenie usługi. Duże firmy stale zlecają swoje zadania podwykonawcom, koncentrując się głównie na swoich specjalizacjach i dążąc do automatyzacji działań.
Outsourcing to rozwiązania dla małych, średnich i dużych firm, które chcą na stałe korzystać z kluczowych dla przedsiębiorstw usług. Lista usług stale się wydłuża. Należą do nich na przykład:
- IT,
- księgowość,
- usługi prawne,
- marketing,
- rekrutacja,
- szkolenia,
- zarządzanie nieruchomościami,
- transport,
- sprzątanie.