Customer Relations Management
Problem, który często budzi lęk wśród potencjalnych biznesmenów, a który może rozwiązać obecność IT w biznesie, to kwestia organizacji. Jak mamy pamiętać o wszystkich kontaktach, terminach spłat, fakturach i spotkaniach biznesowych, a dodatkowo zapanować nad procesem sprzedaży? Do takich zadań arkusz w Excelu i terminarz mogą nie wystarczyć. W tej sytuacji pomocna może okazać się technologia typu software as a service. Warto więc wykupić dostęp do zaawansowanego narzędzia CRM, czyli Customer Relations Management. Jest to oprogramowanie modułowe, które służy do kompleksowego zarządzania wszelkimi relacjami na linii klient-firma.
Przedsiębiorstwo ma za zadanie:
- gromadzić podstawowe dane kontaktowe,
- gromadzić informację o przyszłych i obecnie realizowanych transakcjach,
- tworzyć terminarz spotkań,
- zezwolić na dołączenie szczegółowych notatek.
Aby zaopatrzyć się w aplikację, musimy posiadać tylko komputer z dostępem do sieci. To łatwe i proste. Przetestuj i sam się przekonaj.