Customer Relations Management

-

Customer Relations Management

Problem, który często budzi lęk wśród potencjalnych biznesmenów, a który może rozwiązać obecność IT w biznesie, to kwestia organizacji. Jak mamy pamiętać o wszystkich kontaktach, terminach spłat, fakturach i spotkaniach biznesowych, a dodatkowo zapanować nad procesem sprzedaży? Do takich zadań arkusz w Excelu i terminarz mogą nie wystarczyć. W tej sytuacji pomocna może okazać się technologia typu software as a service. Warto więc wykupić dostęp do zaawansowanego narzędzia CRM, czyli Customer Relations Management. Jest to oprogramowanie modułowe, które służy do kompleksowego zarządzania wszelkimi relacjami na linii klient-firma.

Przedsiębiorstwo ma za zadanie:

  • gromadzić podstawowe dane kontaktowe,
  • gromadzić informację o przyszłych i obecnie realizowanych transakcjach,
  • tworzyć terminarz spotkań,
  • zezwolić na dołączenie szczegółowych notatek.

Aby zaopatrzyć się w aplikację, musimy posiadać tylko komputer z dostępem do sieci. To łatwe i proste. Przetestuj i sam się przekonaj.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *